Druk Londen
19 mei 2011 - London, Verenigd Koninkrijk
Lieve allemaal,
Ditmaal een bericht uit druk en luidruchtig Londen. Gisterochtend zijn we vanuit Santiago naar Londen Stansted gevlogen om vervolgens de bus te pakken naar Victoria Station. Daar hebben Jo en ik afscheid genomen, Jo ging naar familie en ik heb me in het drukke Londense leven gestort.
Ik zit in een crappy hostel in de buurt van Hyde Park met bedden drie hoog. Maar ik zit overal vlakbij dus ik heb geen klagen.
Ik ben nog steeds stijf van het wandelen en als ik overdag veel loop heb ik 's nachts spierpijn, maar verder vermaak ik me prima.
Ik kijk er nu ook wel naar uit om weer naar huis te gaan en jullie allemaal weer te zijn. Er zijn wat verjaardagszoenen om uit te delen en baby's zijn geboren of staan op het punt om dat te doen.
Ik heb een prachtige reis gemaakt, vele mensen ontmoet, over bergen geklommen en door dalen gewandeld (dit keer letterlijk) en ik keer met een voldaan gevoel naar huis, maar vooral thuis terug.
Liefs Carlijn
