El ultima dia de communidad

14 augustus 2012 - Oviedo, Spanje

Ola chicos y chicas,

Ik probeer het kort te houden, aangezien we nog gaan eten. Gisteren hebben we afscheid genomen van de Zwitser en morgenochtend gaat ook de rest van de groep z´n eigen weg. Benoit gaat de Camino Primitivo lopen, Adam en Ania gaan liften naar Santiago en de Spaanse Lila gaat naar huis. Ik heb besloten een paar dagen de wandelschoenen aan de wilgen te hangen en de bus te nemen naar Santiago.  Vanaf daar wil ik nog 100 km lopen naar de kust. De wens om Santiago te halen heb ik vorig jaar al vervuld en dit jaar heb ik alles open gelaten. Dat geeft mij nu de vrijheid om een stuk te skippen, nog het stuk te lopen dat ik vorig jaar niet gedaan heb en om daarna het zuiden van Spanje te verkennen. Ik heb een uitnodiging op zak om bij Lila langs te gaan die in Granada woont en ook Adam en Ania hebben mij uitgenodigd in Krakow. Ryanair is mijn beste vriend, dus wie weet waar ik terecht kom.

Het is tijd om te gaan eten, volgende keer een uitgebreider verslag!

Groeten vanuit een enigszins regenachtig Oviedo!

1. Kees:
    14 augustus 2012
    Carlijn, veel plezier En goede reis
  2. Gerhard:
    14 augustus 2012
    De laatste dag dat jullie samen zijn, dat begrijp ik uit het briefhoofd.
    Jouw Spaans is in ieder geval veel beter dan het mijne dus daarin ben je mij een slag of beter slagen voor. Jammer dat zo'n groep zo uit elkaar valt en ieder zijns weegs gaat, maar ook weer prachtig want eens scheiden wegen zich, vroeg of laat. Wist trouwens niet dat je Santiago al te voet gedaan had. Ik zat al te wachten op al die mooi reisverhalen van dat laatste stuk maar dat stopt nu dus ook.
    Waar Ryanair je gaat brengen weet alleen jij, maar een ding is zeker, het eindpunt zal een goede bekende zijn.
    Wens je een mooie en hernieuwde kennismaking met Santiago toe, en dan nog een paar dagen sjouwen om de kust te zien. En daarna....

Groeten.
    Gerhard
  3. Rian Kruithof:
    17 augustus 2012
    Hey Toppertje!
    Wat SUPER om je vehalen te lezen!! Granada ZEKER doen! Ben ik jaren geleden eens geweest ivm een zesdaagse en wil er zeker nog wel een keer weer naar toe. De hele omgeving is mooi daar, niet alleen Granada stad. Ik blijf je verhalen volgen en hoop dat je nog lekker blijft genieten daar. Hier is het inmiddels tropisch aan het worden, wat ook geen straf is in het weekend ;-)
    Knuf
    Rian.
  4. Ina:
    18 augustus 2012
    Salut Carlijn,
    Ben zojuist terug van la Corse en lees nog even je reisverslag. Fantastisch wat je allemaal al weer hebt gelopen. Ben benieuwd hoe het vevolg van de reis zal zijn. Geniet!!
    liefs Ina