Bericht uit Sahagun

Nueva+imagen.JPG
Jo, Jette (Den), Jennifer (Dui), ik en Peter

Nueva+imagen2.JPGPelgrim en ik

Lieve allemaal,

Op verzoek een paar foto´s. Helaas ben ik de laatste dagen niet zo fotomakerig, maar deze zijn van vandaag en eergisteren.
Vanochtend ben ik in Sahagun gearriveerd. Na gisteren 27 km gelopen te hebben, was ik er vandaag snel klaar mee. Bovendien is Sahagun een aardig stadje met een paar winkeltjes en cafeetjes.
In Corrios de los Condos kwam ik Jo ´s avonds weer tegen en met z´n vijven (gedurende de dag kwamen we nog wat mensen tegen) hebben we gegeten (zie foto). ´s Ochtends heb ik ontbeten met Jette, Peter en Jennifer en daarna zijn Jennifer en ik richting de volgende plaats gelopen. Uiteindelijk kwamen we tegen half vier aan in Teddilos de los Templarios (ofzo) en daar hebben we in de herberg geslapen. Vanochtend zijn we weer vertrokken en voor elven waren we al in Sahagun. Jennifer heeft erg last van haar knie (18, dun en een veel te zware en te grote rugzak) en gaat morgen waarschijnlijk een stuk met de bus.
Ik hoop Jo en Peter vandaag weer tegen te komen, dat zijn toch de mensen met wie ik het meest optrek. Hoewel je onderweg steeds weer dezelfde mensen, maar ook weer nieuwe mensen tegenkomt. Je bent nooit alleen. Van blaren heb ik nog steeds geen last, m´n beenspieren doen af en toe wel erg pijn (vooral ´s nachts), maar dat zal er wel bij horen. Het weer is een beetje wisselvallig, soms schijnt de zon, soms is het bewolkt, soms vallen er een paar druppels. Ik hoor dat het in NL flink warm is, geen paasvuren dus...
Mijn tijd zit er bijna weer op, voor de mensen die vakantie hebben: geniet ervan! Voor de mensen die aan het werk zijn: geniet ervan!
Tot snel!
Liefs Carlijn