Een middagje in de tuin

28 april 2011 - Puente Villarente, Spanje

Lieve mensen,

Ik ben een uurtje geleden aangekomen in het plaatsje Puente Villarente, 13 km voor Leon. De herberg is prachtig, met grote tuin en ligbedden. De wandeling was iets minder, de laatste 8 km gingen langs de weg en enkele stukken moesten we zelfs op de weg lopen.
Je kunt merken dat je bij een grote stad in de buurt komt. Dat mag de pret echter niet drukken, morgenochtend arriveer ik in Leon en dan heb ik de hele dag om daar rond te kijken.
Gisteren heb ik 20 km gelopen en was ik al vroeg bij de herberg in een klein plaatsje. Twee restaurants en een buurtsuper vielen ons pelgrims ten deel. ´s Avonds heb ik gegeten met Jette en Peter, erg gezellig. Op een gegeven moment werd er echter voetbal gekeken op twee TV´s en met elkaar praten was er toen niet meer bij. Jo schijnt last te hebben van een ontstoken blaar en die is een beetje achter, maar waarschijnlijk komt ze ook morgen aan in Leon.
Ik ga weer lekker genieten van het mooie weer en straks een supermarkt opzoeken.
Heel erg bedankt allemaal voor de berichtjes hier, op Facebook, Hyves en via de mail. Fijn om jullie een beetje dichtbij te hebben.

Liefs Carlijn