Berichtje uit Pedrouzo
12 mei 2011 - Pedrouzo, Spanje
Toch nog een berichtje voor Santiago, ik ben op dit moment in Pedrouzo en heb een prima herbergje gevonden.
Morgenochtend loop ik de laatste 22 km naar Santiago. Veel pelgrims liepen vandaag al door naar Monte de Gozo, zodat ze morgen nog maar 5 km hoeven te lopen. Maar 37 km op één dag ging mij net iets te ver, bovendien heb ik geen haast.
Gelukkig kwam er zojuist een Duitse vrouw in de herberg die ik ken van vorige week. Af en toe zie ik bekenden, maar de meeste mensen ken ik niet. Gisteren kwam ik een Belgisch echtpaar tegen dat ik eigenlijk iedere dag spreek, zij hadden hetzelfde gevoel: ´waar is iedereen die we kennen?!´
Met enige weemoed denk ik terug aan de weken die achter me liggen; mijn wandeltocht is razendsnel voorbij gegaan. Ik heb veel mensen leren kennen en mooie momenten meegemaakt en gedeeld.
Gelukkig kijk ik er ook naar uit om weer thuis te komen en jullie weer te zien. Maar eerst: op naar Santiago!
Liefs Carlijn
